Har du husket Display i din Black Friday-strategi?
Begynd tidligt (1 måned/14 dage/1 uge før) med at indsamle leads, der kan bruges som remarketing-målgrupper under perioden. Det behøver ikke at være via tilbud, det kan fx være ved sign-up af nyhedsbrev.
Til Responsive Display-annoncer: inkluder dine tilbud og “Black Week” og “Black Friday” i dine headlines og descriptions.
Til Responsive Display-annoncer: opdater dine billeder efter den nyeste kollektion, I har udgivet eller billeder af de produkter, som I planlægger at sætte på tilbud.
Til HTML5- og statiske billedbannere: mørkt indhold/baggrund virker godt uden for mange motiver.
Til HTML5- og statiske billedbannere: inkluder rabat/tilbud med store bogstaver og inkluder evt. hvad der er tilbud på.
Til HTML5- og statiske billedbannere: inkluder brandnavn, men tilbud skal være i fokus. Inkluder gerne mere tekst end sædvanligvis.
Lav relevante push-målgrupper. Inkluder eksempelvis similar audiences eller andre relevante målgrupper fra jeres search setup - kig evt. i rapporter og se hvilke der har konverteret.
Lav relevante remarketing-målgrupper. Inkluder eksempelvis besøgende på jeres side, dem der har lagt varer i kurven uden at færdiggøre køb eller tidligere konverterende. Ekskluder muligvis dem der har konverteret de seneste 7 dage.
Vær obs. på dårlige placeringer, som ikke er relevante for dig og ekskluder dem, så du ikke betaler for unødvendig trafik.
Er du kommet for sent i gang med Black Friday-strategien, så brug november til at indsamle leads til en potentiel julekalender.
Pilgrim - Display Ads Campaign
Malgodt - Display Ads Campaign
Vi kommer her med 10 tips til at få det bedste ud af din Display-annoncering