Open targeting kan være en effektiv måde at øge ROAS på, selvom det måske lyder risikabelt og dyrt. Hvis du har et dagsbudget på ...
Google har udgivet nye insights i retningslinjerne for hvordan man opnår bedre resultater med Responsive Display Annoncer. Vi har uddybet de ...
Google Display annoncering kan være en effektiv måde at øge synligheden for din virksomhed og drive konverteringer på. Men for at opnå succes, er ...
DV360 er Googles Demand Side Platform (DSP), der giver virksomheder mulighed for at købe digitale annoncer gennem automatiske...
Har du husket Display i din Black Friday-strategi?
Vi kommer her med 10 tips til at få det bedste ud af din Display-annoncering...
Har du husket Display i din Black Friday-strategi?
Vi kommer her med 10 tips til at få det bedste ud af din Display-annoncering...
Display-kampagner spiller en vigtig rolle i at nå ud til potentielle kunder og skabe opmærksomhed omkring et brand. Men hvordan kan man måle og ...
Når det kommer til at opnå succes med din Display-nnoncering, er præcis målretning en afgørende faktor. For at sikre at dine annoncer når ud til det...
Inden for digital marketing er billeder ikke blot æstetiske elementer, men kraftfulde redskaber til at nå ud til dine målgrupper. Når det kommer...
Når det kommer til digital marketing, er det afgørende at tiltrække opmærksomhed og skabe en forbindelse med dit ...
Visuelt indhold er afgørende for at fange potentielle kunders opmærksomhed. Det er her, at AI-teknologier som DALL-E fra OpenAI træder...
Er du en B2B-virksomhed, der ønsker at skabe appellerende og effektive Display-annoncer? Så er du kommet til det rette sted. Vi har opnået...
Copyright © DisplayAnnoncering 2022. All rights reserved. En del af Obsidian Digital.